ျပႆနာ စိတ္ကူးဥာဏ္ ေလးနက္တဲ့သိပံုသိနည္းတမ်ိဳး
မေက်ာ္လႊားခင္ ေျခတဖက္ ေလထဲတြဲေလာင္း အဲဒါ ငါမသိဘူး
စိတ္ကူးနဲ႕တြန္းၾကည့္လို႕ရတဲ့ ေနရာတခု အခု ျခံဳငံုဆင္းရဲမွဳ
တံု႕ျပန္မွဳ ယေန႕အခါမ်ား ေပတံမ်ား ကိုက္တံမ်ား စည္းမ်ဥ္းခံ အာရံုခံစားမွဳမ်ား
အေတြးထည္နဲ႕ခ်ဥ္းကပ္လို႕မရတဲ့ ဗိုက္ဆာေနပံု တင္းခံေပးတဲ့ အေဆာက္အအံု
ထို႕ေၾကာင့္ ေသာ္ျငားလည္း ဒီေန႕မိုးေလ၀သအေၾကာင္းထက္ မနက္ျဖန္ကိုေၾကျငာပံု
၀ိေသသ ျပႆနာ ကဗ်ာၾကားခံပစၥည္းမဟုတ္ဘူး တံတားမဟုတ္ဘူး
အားျဖင့္ မွတဆင့္ မဟုတ္ဘူး အလင္းလိုေလလို အပိုပစၥည္းလို ငါတို႕
မွားခဲ့ၾက ဘာမဲ့ရင္မဲ့ပါေစ ဘာမမဲ့ပါေစနဲ႕ အဲသလိုကြဲျပားေတာ့ ငါတို႕ျခားနားသြားတာေပါ့
အေလးအနက္ထားမွဳရဲ႕ ေနာက္ဆံုးကတုတ္က်င္း ဒီတြင္းမွာပဲ ေလာင္စာ
တခုခုခံစား...ရလို႔ ေျပာေနတာလား
တခုခု...ေျပာေနတာလို႔ ခံစား
ျပႆနာကိုထပ္ရွဳပ္ေစတာ ျပႆနာရဲ႕ စြဲငင္အား/စြမ္းအား
သမိုင္းဆိုင္ရာ ယဥ္ေက်းမွဳဆိုင္ရာ စီးပြားေရးဆိုင္ရာ နိုင္ငံေရးဆိုင္ရာ လိင္ဆိုင္ရာ
တပိုင္းအားျဖင့္ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ သူတို႕ဟာအၿမဲျဖစ္ေနလို႕
(ခင္ဗ်ားကိုယ္ခင္ဗ်ား ဆိုပါစို႕၊ဥပမာ) ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းျပင္ပလား
ကမ္းပါးေပၚကသစ္ပင္ေတြ သစ္ပင္ေတြေပၚက တိမ္တိုက္ေတြေပါ့
သူတို႔ေကာ ေရမွာမထင္ဟပ္ဘူးလား သိပ္ေ၀းေ၀း မေရာက္ေသးပါဘူး
‘အက္စ္တက္တစ္က္’ ဟာ ဂရိ ‘အက္စ္တီးဆစၥ'က
မူလ ဂရိ မွာ ‘အာရံုကို/ ျဖင့္ သိျမင္ျခင္း’ ‘အဆင့္ျမင့္ ဆင္ျခင္တံုတရား’ရဲ႕
အပါးလႊာဆံုး/ အႏူးညံ့ဆံုး အေရျပား စိတ္(၀င္စားေရး) ကိရိယာ
ဦးမွင္တံ ခြာလိပ္ပံုဟာလည္း ရည္ရြယ္ခ်က္တခု
ရည္ရြယ္ခ်က္တခုခု... လိုလုိ ေျပာေနတာလား
ေျပာေနတာတခုခု..ဟာ ရည္ရြယ္ခ်က္လား
သိျမင္ခံစားဖို႕ သင္ယူေလ့က်င့္ထားသေလာက္ ‘ေပါင္မုန္႕မရွိရင္ ကိတ္မုန္႕စားၾက’
ကြဲျပားျခားနားမွဳကိုျပဘို႔ ဘယ္အရွင္လတ္လတ္ကို ဘယ္မွာပိုင္းျဖတ္မလဲ
အေျခခံျဒဗ္သားေတြဟာ စကားလံုး အၿမဲဖြဲ႕စည္းရ ထိုေရာအခါ၀ယ္
အက်ည္းတန္ျခင္း=ပံုသ႑ာန္အတြင္း သြတ္သြင္းျခင္းကို ဆန္႔က်င္ျခင္း
ဘယ္သူ႕အဓိပၸါယ္မွတ္ခ်က္လဲ=အခ်ိ
တေနရာရာေရာက္ဖို႔ အေ၀းၾကီးသြားျပီး အနီးေလးမွာ ေကြ႕ရကာ
သတ္မွတ္ထားခ်က္မ်ားမွ ကပ္သီးကပ္သပ္ လြတ္ေျမာက္ေနဘို႕
(ခင္ဗ်ားလည္းဖတ္ဖူးတဲ့ အခ်ိဳ႕လိုင္းေတြမွာ) ဒါဘယ္သူ႕သံသယ
လက္နက္ခဲယမ္းမီးေက်ာက္မ်ား မီးခတ္ေက်ာက္မ်ား
ထူပိန္းမွဳမ်ား ပါးလႊာမွဳမ်ား လံုးထားတဲ့စကားမ်ား
အနည္းဆံုးေတာ့ သိျပီးသား သပၸရနံေပါင္းကို သံေျပေလးနဲ႕
သံခ်ိဳေသြး မေနခ်င္ေတာ့ဘူး ႀကိဳတင္မွတ္ခ်က္ခ်ထားတဲ့အဓိပၸါ
ဘာတခုမွမရွိေသးတဲ့ ဖြင့္ဆိုခ်က္ ျခားနားေသာအရာတခု
ျခားနားရင္... အရာတခုျဖစ္သလား
ျခားနားျခင္း...တခုရဲ႕ အရာလား
လက္ေတြ႕ဖက္တြယ္ထားမွဳမ်ား
တသက္မေမ့နိုင္တဲ့ စိတ္ေ၀ဒနာ ခံစားမွဳႀကီးမ်ား
ပ်င္းရိဘြယ္ရာ အၾကမ္းဖက္မွဳမ်ား။
ဟုတ္လား။
ေဇယ်ာလင္း
၁၉ စက္တင္ဘာလ ၂၀၀၇
ဘာမွ မေျပာတတ္ေတာ့ဘူး။
ReplyDeleteဖတ္သြားတယ္ဗ်ာ။