Saturday, March 19, 2011

ထြက္ခဲ့ၾက

အေရာင္အဆင္းမတူတဲ့ အေရျပားေတြၾကားကေနထြက္ခြာ

ကတၱရာလမ္းမေပၚက စကားလံုးေတြေနာက္ထပ္ခ်ပ္မကြာလိုက္လာ

လမ္းဆံုးဟာ ဘယ္မွာလဲ

ငါ့ေျခေထာက္ေတြက အခုခ်ိန္ထိမရပ္ပါ

အိတ္ကပ္ထဲ လက္ႏႈိက္

ေခါင္းငံု႔ကာ ခဏရပ္ ဓါတ္တိုင္ေအာက္မွာ

သံဆူးႀကိဳး အျမင့္ႀကီးနဲ႔ ၀င္းနရံၾကားက ေကာင္မေတြက အင္မတန္ေမာက္မာ

ထားလိုက္ပါ ထားလိုက္ပါ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္ဖို႔ရာ စိတ္မပါ

ေခါင္းထဲကို Beat ေတြက အလိုလိုေရာက္လာ

ေခါင္းကိုလႈပ္

ခံစားခ်က္ေတြ ရိုက္ကာထုတ္

ဒီ Music က မင္းတို႔အတြက္ လံုး၀မဟုတ္

လမ္းေတြက ပတ္ၾကားအက္ကာ စာသားေတြအန္ထုတ္

ဘယ္လိုမွေအာင့္မခံႏုိင္တဲ့အခါ ေလျပင္းေတြက သစ္ရြက္ေတြ ေျခြခ်

တဖြာေလးရႈိက္ၿပီး သြားတဲ့ေဆးလိပ္ျပာကို ေျခြခ်

ေတာ္ပါၿပီ ဒီညအတြက္ ငါ့ရင္ထဲက အခိုးအေငြ႔ေတြ

ေလထုထဲမွာ လြင့္ပ်ံေနတဲ့ သစ္ပင္ေတြ

ငါ့ကို လက္ယပ္ေခၚေနၾကတဲ့ ခ်စ္သူေတြ

အေမွာင္ထဲမွာ လြင့္ပ်ံလို႔ လြတ္လပ္ျခင္းေတြ လြင့္ထူေန

ဒါဆိုလဲ ဒီေနရာမွာ Full stop ခ်

ကာရန္ေတြၾကားက ရုန္းထြက္ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ပဲ ဆက္ေလွ်ာက္မလား

ဒါေပမယ့္မရဘူး စကားလံုးေတြက ငါ့ကို ကုတ္ျခစ္

ထြက္လာတဲ့ ေသြးစက္ေတြက တီးလံုးေတြၾကားမွာ ဆို႔နစ္

အရာရာကို ပိတ္ထားေပမယ့္အေမွာင္ထုထဲမွာ ျမင္ေနတယ္

မင္းတို႔ေတြ ဘာမွမေျပာေပမယ့္ တိတ္ဆိတ္တဲ့ အသံေတြၾကားေနတယ္

ငါထြက္ေျပးေနေပမယ့္ ဘယ္အခ်ိန္ၾကည့္ၾကည့္ ဒီေနရာကိုပဲ ေရာက္ေနတယ္

ကေလးေတြေၾကာက္ေနတယ္ ဆရာေတြေဂါက္ေနတယ္

ငါတို႔တေတြ ဘာကိုယံုၾကည္ရမလဲ ဘုရားသခင္ဆိုတာေပ်ာက္ေနတယ္

ဘယ္သူမွအေျဖမထုတ္ႏိုင္တဲ့ ပုစာၦေတြက ငါတုိ႔ ပုခံုးေပၚေရာက္ေနတယ္

တစ္ေယာက္ရဲ႔ ေနာက္ေက်ာကို တစ္ေယာက္က ဓါးေတြနဲ႔ မႊန္းေနတယ္

အမွန္တရားဆိုတာ မိုးေပၚက က်မလာဘူး ဘယ္ေတာ့မွေစာင့္မေနနဲ႔

က်ဥ္ဆံေတြ ယမ္းေငြ႔ေတြကို ဘယ္ေတာ့မွေၾကာက္မေနနဲ႔

သစၥာယြင္းတဲ့ လမ္းေပၚဘယ္ေတာ့မွေလွ်ာက္မေနနဲ႔

ထြက္ခဲ့ပါသူငယ္ခ်င္းတို႔

ဒီလမ္းမဟာ ငါတို႔တေတြရဲ႕ ဘ၀ေတြပဲ ။



ေျမမႈန္လြင္



မွတ္ခ်က္။ ။ ဒါမင္းရဲ႕ ကဗ်ာလားလို႔ေမးရင္

မဟုတ္ပါဘူး တီးလံုးမထည့္ရေသးတဲ့ Hip Hop တစ္ပိုဒ္ပါလို႔ေျဖမွာျဖစ္ၿပီး

ဒါမင္းရဲ႕ Rhyme လားကြလို႔ ေမးရင္ေတာ့

ႏိုး . . ေဘဘီ . . ကဗ်ာတစ္ပုိဒ္လို႔ ေျဖမွာျဖစ္တယ္ ။

Thursday, March 17, 2011

ေမာင္ဖုန္းျမင့္အား ရည္စူး၍ ။

ရွင္ခ်ိန္တုန္းကေတာ့ မသိလုိက္မသိဖာသာ
သူေသသြားၿပီ သတင္းၾကားေတာ့
နာေရးေၾကာ္ျငာဖတ္ျပီး စုတ္သတ္မိ
အျဖဴ ၊ အမဲ ရုပ္ရွင္ ဖလက္ရွ္ ဘက္ ျပန္ျပသလုိ
သူ႕ ဘဝကုိ ေပ်ာ္ရြင္စြာ ျဖဳန္းတီးခဲ့ပုံ
သူ ဂ်စ္ၾက ၊ ဂ်ီတုိ္က္ ၊ တေဇာက္ကန္း ႏုိင္ပုံ
သူ႕ ညီ အကုိ ေမာင္ႏွမ နဲ႔ မတည့္ပုံ
သူ႔ အေဖကုိ သူပုန္ကန္သမွ်
သူ႔ အေမေပၚမွာ ခ်စ္ျမတ္ႏုိး ပုံ
ေဆးလိပ္၊ အရက္ ၊ လၻက္ရည္ ၊ ေကာ္ဖီ စြဲစြဲ ၿမဲၿမဲ ၾကဳိက္တတ္ပုံ
ေဟာင္ဖြာ ၊ စြာက်ယ္ ၊ တစ္ယူသန္ ႏုိင္ပုံ
ေတြေဝ ေငးေမာ အသည္းငယ္ တတ္ပုံ
ေလာက အေၾကာင္း အလုံးစုံ နားလည္ျပီးသူလုိ ဟန္ေဆာင္ေနတတ္ပုံ
စီအန္အန္ သတင္း ၊ အင္တာနက္ သတင္း ၊ ဆယ္လီဘရစ္တီ လႈိ႔ဝွက္သတင္း
ၾကားဖူးနားဝ သတင္းမွန္သမွ်နဲ႕ ဆရာၾကီး ပုံစံ ေဖာက္သည္ခ်
ျပန္လည္သုံးသပ္ျပတတ္ပုံ
သူ႕တုိင္းျပည္ ၊ သူ႕လူမ်ဳိး ၊ သူေနထုိင္ရာကမၻာႀကီးကုိပါ
ကယ္တယ္မယ့္ လူစြမ္းေကာင္းၾကီးလုိ ေသြးနထင္ေရာက္ေနတဲ့ပုံ
သေရာ္သလုိ အမူအရာနဲ႕ ၊ ခြက္ထုိးခြက္လန္ ဟားတုိက္ရယ္ လုိက္ပုံ
ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ ဆန္ေအာင္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ မခၽြတ္တမ္း ဝတ္တတ္ပုံ
ေလႏွင္ရာလြင့္တဲ့ လဲမႈိ ၊ အနည္မထုိင္ေသးတဲ့ ေရလုိ
ဘဝကို ရွပ္တုိက္စီး ၊ ေတေလ တစ္ေကာင္လုိ ကန္႔လန္႔တုိက္တတ္ပုံ
အခုေတာ့လည္း
မွန္ေဘာင္သြင္း လုိင္စင္ပုံေလး ေရွ႕နား
ေျခာက္ကပ္ကပ္ ႏွင္းဆီပန္းေလးတစ္အုိး
စားျမိန္စာ အထုပ္ေလး တစ္ထုပ္
ေဆးေပါ့လိပ္ေလး ၃ လိပ္ ၊ ၄ လိပ္ ႏဲ႔
သူ႕ဓါတ္ပုံမွိန္မွိန္ကုိ စုိက္ၾကည့္ရင္း
သနားပဲ သနားရေတာ့မလုိလုိ . . .
ေအာ္ပဲဆဲရေတာ့မလုိလုိ . . .။

MPM
24.12.2010

Saturday, March 5, 2011

ေတာင္တြင္းႀကီးက ႀကီးေတာ္ ေတာ္ေတာ္ဆုိး

        ေတာင္တြင္းႀကီးက ႀကီးေတာ္ ေတာ္ေတာ္ဆုိး
        [ ျဖစ္ရပ္မွန္ စုံေထာက္ ကဗ်ာ ]

တစ္ေန႔ ကၽြႏု္ပ္ႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္ မိတ္ေဆြ ဆာအာသာေရႊဥသိခၤတုိ႔ ပ်င္းပ်င္း ရွိလွသျဖင့္ တစ္ေယာက္ေခါင္း ကုိ တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ သန္းရွာၾကရာ သန္းမႀကီး ေျခာက္ေကာင္ခန္႔ ဇီဝိန္ေျခြၿပီးခ်ိန္တြင္ ထုိပုဂၢဳိလ္ႀကီး ေရာက္လာေတာ့သည္ ။ အႏွီ ပုဂၢဳိလ္ႀကီးမွာ ႏွယ္ႏွယ္ရရ မဟုတ္ ၊ တစ္ေခတ္ တစ္ခါက ဘာဆုိလားပဲ ဆုိသည့္ ကဗ်ာအေက်ာ္အေမာ္ႀကီး ျဖစ္၏ ။ ၎ ပုဂၢဳိလ္ႀကီးႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္မိတ္ေဆြတုိ႔ အျပန္အလွန္ စကား ေျပာၾကပုံမွာ အင္မတန္ေဂၚလွသျဖင့္ ၾကားဝင္တည္းျဖတ္ျခင္းမျပဳေတာ့ပဲ ေအာ္ရဂ်င္နယ္ အတုိင္း ကဗ်ာ အျဖစ္ ေရးသားတင္ျပလုိက္ပါသည္ ။



ဆာအာသာေရႊဥသိခၤ  -   “ဘဲႀကီးေျပာ . .  ဘာေတြေရွာ့ခ္တက္လာလုိ႔လဲ”
ကဗ်ာကဝိႀကီး           -  “သားႀကီးေရ ကုိယ့္အျဖစ္ကေတာ့ သားႀကီး မွမကယ္ရင္ ဆုိဖြယ္ရာမရွိ ျဖစ္ေနၿပီ”
ဆာအာသာေရႊဥသိခၤ  -   “ဆုိပါဦး”
ကဗ်ာကဝိႀကီး         -  “ကုိယ့္အျဖစ္ကေတာ့ ဆန္းလို္က္တာမွ ႏုိင္းေလာက္ရွိမယ္ သားႀကီးေရ ”                                      ဒီလုိကြ .. “ ကုိယ္က ညတုိင္းလိုလို အနည္းဆုံးကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေလာက္ ဆြဲ ၿပီးမွ
                                   အိပ္တယ္ကြာ အခုေနာက္ပုိင္း ဘာျဖစ္သလဲဆုိေတာ့ ညဘက္ ကုိယ္ေရးထား
                                   တဲ့ ကဗ်ာေတြက မနက္ေရာက္ရင္  စာအုပ္ထဲက ေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားၿပီး စာ 
                                   စာမ်က္ႏွာ အလြတ္ႀကီးပဲ က်န္ခဲ့ေရာ အလားတူပဲ ကုိယ့္ ဦးေႏွာက္ထဲမွာလည္း
                                  အဲ့ဒီ ေပ်ာက္သြားတဲ့စာလုံးေတြကုိ လုံးလုံး ျပန္စဥ္းစားလုိ႔ မရျပန္ဘူး” ။
ဆာအာသာေရႊဥသိခၤ  -   “ ဟာ ” . . “ဘဲႀကီးတုိ႔ကေတာ့ကြာ ေတြ႔လုိက္မွျဖင့္ အဆန္းေတြႀကီးပဲ”
ကဗ်ာကဝိႀကီး           -  “ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေျပာတာေပါ့ကြာ သားႀကီးမွ မကယ္ရင္ ကုိယ့္ဘဝ ဒုိးရေတာ့မယ္
                                  လုပ္ပါဦးကြာ”
ဆာအာသာေရႊဥသိခၤ  -   “ အုိေကေလ  . . . ဒီလုိဆုိေတာ့ ဘဲႀကီးအိမ္ကုိ အရင္သြား ခ်က္ၾကတာေပါ့ ၿပီး
                                  ေတာ့မွ ဆြဲစရာရွိတဲ့ ဇယားေတြ ဆက္ဆြဲၾကတာေပါ့ မဟုတ္ဘူးလား ”

         

                   ေျပာေျပာဆုိဆုိႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ မိတ္ေဆြႀကီး ဆာအာသာေရႊဥသိခၤ ႏွင့္ ကဗ်ာကဝိႀကီးတုိ႔သည္ တစ္ေယာက္ခါး တစ္ေယာက္ဖက္ကာ ကၽြႏု္ပ္၏ ရွစ္လႊာ အထပ္မွ ေအာက္သုိ႕ ဆင္းသြားၾကေလေတာ့သည္
သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ထြက္သြားသည့္ အခါ ကၽြႏု္ပ္၏ အခန္းေလးသည္ျပန္လည္ တိတ္ဆိတ္သြား ပါေတာ့သည္။
ကၽြႏု္ပ္မွာလား ကၽြႏု္ပ္မိတ္ေဆြႀကီး ျပန္လာမည့္ အခ်ိန္ကုိသာ ဝရန္တာတြင္ ထြက္၍ လည္တဆန္႔ဆန္႔ ေမွ်ာ္ေနမိ၏ ။ [ စုံစမ္းပုံ စုံစမ္းနည္း အျပည့္အစုံကုိ ဝါေခါင္လထုတ္ Yes or No မဂၢဇင္းတြင္ ဖတ္ရႈ ႏုိင္ပါသည္ ] 

                                                                        သေဗၺသတၱာ သုခိအတၱာနံ ပရိဟရႏၱဳ
                                                                                   ေျမမႈန္လြင္